czwartek, 25 sierpnia 2011

Nagroda

Dziękuję bardzo  Ewie G. za powyższą nagrodę.
7 rzeczy o mnie:
* jestem ogromną szczęściarą, gdyż jeszcze przed trzydziestką mogę się pochwalić swoim całkowicie własnym ogrodem, który choć jest dopiero na początku tworzenia, ale jest tylko mój i mojego męża
* na ogrodnictwie nie znam się za bardzo ale pilnie się uczę, w czym pomaga mi ten blog, gdyż coś zapisane na swój sposób jest zawsze lepiej zapamiętane- jak notatki z wykładów
* już nie mogę się doczekać kiedy będę się cieszyć widokiem moich dzieci bawiących się w ogrodzie, a ja będę pilnować żeby im się nic nie stało popijając soczek na tarasie, mam nadzieję że to będzie już w przyszłym roku
* mam pewną wizję ogrodu, którą staram się realizować, trochę brak mi konsekwencji, ale jak na razie biały i fiolet ot moje dominujące kolory
* jednym z moich wielkich marzeń to własna palmiarnia z drzewkami rodzącymi owoce cytrusowe
* może kiedyś uda mi się założyć szkółkę  roślin-też jedno z marzeń, ale to dopiero z jakieś 30 lat ;)
*a siódmego nie mogę wymyślić - zostawiam wam samym ten punkt, jako wasza opinię o mnie

16 blogów to bardzo dużo. Ja nie będę realizować ostatniego punktu i zawiadamiać moich nominowanych, gdyż każdy z nich już tą nagrodę dostał i w końcu może być już znudzony tym łańcuszkiem. Wymienie tutaj tylko blogi które są moimi ulubionymi: Druga stona ogrodu , Drzewa i krzewy , Gdzie ważki mówią dobranoc , Kolory moich pasji , Green Canoe , W ogrodniczkach i na obcasach , Zielona chata - to dopiero 7 ale te są na prawdę moje ulubione. A dlaczego? Bo mi się podobają, a o gustach się podobno nie dyskutuje :)

*

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...