środa, 2 lutego 2011

Mój ogród- odsłona I

Właśnie wprowadziłam się do mojego ukochanego domku, którego najbliższe otoczenie obecnie wygląda tak, jak na załączonych poniżej obrazkach. Pomijając fakt że jest teraz środek zimy ,ubolewać należy nad moim ogrodem, którego tak de facto nie ma. Jest tylko kawałek ziemi bez trawnika z pięcioma sztukami iglaków oraz z 4 sztukami donic na tarasie. A plan mam ambitny. Pragnę mieć wyjątkowy ogród z kwiatami tylko w kolorze białym i fioletowym. Mój mąż natomiast wyrysował mi już projekt oczka wodnego, z którego będzie wypływał strumień. 


  
Mam nadzieję stworzyć mój wymarzony ogród dzieląc się swoimi sukcesami i niepowodzeniami. Chętnie też przyjmę wszystkie dobre rady, gdyż ogrodnikiem stanę się dopiero od wiosny. W związku z czym nie znam się na wielu aspektach uprawy roślin. Na razie rozpoczynam etap poszukiwań moich wymarzonych roślin oraz nauki ich pielęgnacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...